Tuesday, June 12, 2007

Iste Deren'im...

Oglusum artik kucuk bir adam oldu.Hayatimiza gireli ne buyuk degisiklikler,mutluluklar yasatti,o yokken nasil kuru bir hayat yasadigimizi simdi daha iyi kavriyorum.Onunla cocuk olduk,buyuduk,serpildik biz de adeta.Insani daha bir olgunlastiriyormus cocuk sahibi olmak.Artik deli dolu caglarimiz geride kaldi.Bundan on yil oncesini dusunuyorum da,aklimiz bir karis havada gezerdik.O dukkan senin bu dukkan benim gezip tozar,haftasonu aklimiz eser sinemaya ordan cikip yemege derken aksam karanliginda eve donerdik. Simdi artik hayatimiz daha bir anlamli.Deren'in yemek saati,Deren'in uyku duzeni.Artik iki arkadas bir araya geldigimizde sohbetler bebekler uzerine gelisiyor.Benim 16-17 yillik lise arkadasim e artik ailemizin bir uyesi olan,kizkardesim dedigim,can dostum Ozlem'in de, oglumdan 2 ay kucuk oglusu var.Ne buyuk bir tesaduf olmustu ikimizin ayni aylarda hamile oldugumuzu ogrenmemiz.Tesaduf bu ya yine ikimizin de oglusu oldu.Birbirimizden haberimiz yokken ayni anda ayni isimleri dusunmusuz.Biz Deren Kaan koyduk, o da Kaan.Hem yasitlar hem de adas.Ustelik anneleri de lise arkadaslari.Ileride paylasacaklari coook ortak yonleri olacak ve insallah cok iyi anlasacaklar. Bebislerimizin gulen yuzleri bic solmasin...

8 comments:

Banu said...

Merhaba Jale;
Deren çoook tatlı bir çocuk Ne güzel gülüyor, mutlu bir çocuğa benziyor. Umarım hep öyle devam eder. Yazdıkların çok doğru. Hayatımız çocuktan önce ve sonra diye ikiye ayrılıyor. Ama iyi ki onlar var değil mi?

Banu said...

Biliyor musun, Çalıkuşu benim de en sevdiğim ve sayısız defalar okuduğum bir kitap. Aynı şekilde Selvi Boylum Al Yazmalım'ı da hala gördükçe seyrediyorum.

Jale said...

Banucugum,tesekkurler Deren icin soyledigin guzel sozler icin.Masallah dogdugundan beri cok mutlu,etrafina hep gulucukler sacan ve girdigi ortamlarda mutlaka ilgi cekmeyi seven bir cocuk.Haklisin iyi ki varlar,allah yokluklarini gostermesin.
Bu bahsettigimiz her iki film de uzerinden yillar da gecse bende hep ayni etkiyi yaratiyor.Tuylerim diken diken oluyor.Ozellikle Calikusu'nun bir sahnesi var ki artik hepimizin beynine kazinmis adeta.
Ayrica ziyaretin icin tesekkurlerimi belirteyim Banucugum.:)Ates'i opuyoruz.

Defne said...

Şimdi burada olsa da kucaklayıverseydim onu. Umarım bir dahaki sefere görüşüp, kucaklaşırız Jaleciğim.
Sevgiler.

Jale said...

Insallah Defnecigim,benim de tek temennim bir araya gelip iki cift lafin belini kirmak ve Deros'umu teyzesiyle tanistirmak:)

Anonymous said...

Sevgili Jale,

Deren cok tatli. Yesil de cok yakismis senin minik adamina, masallah.

Ben de gecen gun Calikusu' nun butun bolumlerini youtube den seyrettim tekrar. Calilarin arasindan teyzenin Feride'ye seslendigi yerde yerimden zipladim.
Cocuklugumun en korkunc sahnesini yeniden yasadim da denilebilir.

Deren ile maceralarinizi ve el islerinizi bekliyoruz.

Sevgiler
Falanca

Jale said...

Tesekkur ederiz Falanca.Oglusuma soyeldigin guzel sozler icin sagol.En cok yakistirdigim renklerden birisi yesil.
Iyi ki hatirlattin,calikusunu ben de youtube'dan tekrarini izleyeyim.Ozellikle her izledigimde gozlerimi yasartan o sahnesini.
Biz yorumlarinla destekledigin icin sagol.Daha sIk yazmaya calisacagim.

Anonymous said...

allah anali babali büyütsün insallah benimde üc cocugum var biri kiz ikisi oglan bloglari gezerken tesadüfen gördüm fotograflari bende beklerim melekk55.tr.gg