Tuesday, July 24, 2007

Deren'in kumsaldaki maymunluklari...

Denizle ilk tanismasi Turkiye'de olmustu ve ayagini suya soktugumuzdan beri denizi ve kumu cok seviyor.Evde yapilan aktiviteler cok sinirli ve yeni bir oyuncak bile olsa herhangi bir seyle 3-5 dakikadan fazla oynamiyor ama kumda biraksaniz saatlerce oyalaniyor Derencik. Maymunluklarini yukaridaki goruyorsunuz zaten.Kurekle kumu kaziyoruz,topu sandalye olarak kullaniyoruz,yerlerde debelenip duruyoruz,hatta bacaklari bir guzelce ayirip bale bile yapiyoruz.

5 comments:

Pratik Anne said...

Maasallah jale, Deren kocaman adam olmus. yanaklar hala yenilecek kivamda Allah'tan. ;) Kipircan'i da bir ara suya yaklastiramazdik. Simdi cikarmak mumkun degil. Arada golde suya girme yasagi oldugu ve tam anlamadigi icin gol kenarina goturemiyoruz. Cok kiziyor golu gorup giremeyince cunku. Bizimki de gol kenarinda koy, saatlerce dokunma oynasin. kis gelince ne yapacagiz bilmem.

Jale said...

Biz de firsat buldukca deniz kenarina goturuyoruz.Dedigin gibi kisin insan ne yapacagini sasiriyor.Kapali alanlarda aktiviteler sinirli oluyor.Artik kapali havuzlarla idare ederiz.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…

Defne'den said...

Yeni yazı isteriz, isteriz :)))!!!

Jale said...

Tesekkur ederim tabaktaki lezzetler.Tatli tariflerini ben de merakla bekliyorum.
Defnecim,ozel istegin uzerine hemen yazdim canim arkadasim.Sen yeter ki iste:)Bu aralar internete biraz uzak kaldim.Ama kaldigim yerden devam...Opuyoruz.