Wednesday, February 14, 2007

Bebisler icin orgu ceketler

Gecen seneki Turkiye tatilim oldukca uzun surdu(yaklasik 8 ay gibi).Ve bu tatilimin tadini doyasiya cikarirken ayni zamanda yillardim elime almadigim -sadece ortaokul yillarinda ev ekonomisinde sirf ders gecmek icin annemize ordurdugumuz ve sonra da onu biz oruyormus gibi derste ogretmenin gozune soka soka iki durttugumuz orguden ibaretken- orgu sislerini gordugunuz uzere yukarida ceketleri islemek icin aldim.Ve sanki hic ara vermemis gibi oldukca duzgun isler cikarttim.Ama itiraf etmek gerekirse sadece yakasi ve kollari kirmizi olan bana,diger ikisi de anneme ait.Ama bunlardan baska yaptigim bir dolu orgu ceketler,kiz cocuklari icin sac bantlari falan var.Hepsini buraya koyamadim ama zamanla onlari da sizlerle paylasacagim.

Bu arada bunlari da yakinda bir okulda Craft Fair(sanirim Turkcesi kermes)'da sergiye cikarmayi dusunuyorum.

Orguseverler ve bu ceketleri ormek isteyenler icin kisa bir aciklama yapayim.Robadan baslayip lastikten sonra kollar ve arka kismi ayrilir.Once kollar tek tek orulur daha sonra da arka ve on roba kisimlari birlestirilerek tumden cikar.Eger aciklamalar yeterli gelmezse ve sorular olursa seve seve anlatabilirim.

Bu arada biraz gec oldu ama herkesin sevgililer gunu kutlu mutlu olsun.Her gununuz bayram havasinda gecsin.Onemli olan tek bir gun degil bir omu boyu hatirlamaktir sevdiklerimizi.

Bol orgulu gunlere...

2 comments:

Defne said...

Ay ay! Civcivliye bayildim ben. Ellerinize sağlık, ne güzel işler çıkmış ortaya. Kermes fotoğraflarını da sabırsızlıkla bekliyorum.

Jale said...

Cok tesekkur ederim Defnecim.Ben de heyecanliyim kermes konusunda.Tabii mutlaka kermes fotograflarini ve ayrica diger projelerimi ve urunleri de kermesten once sizlerle paylasacagim.:)