Tuesday, March 27, 2007

Uzun arastirmalarim sonucunda arzu ettigim modele yakin ve butceme uygun fiyatta en azindan baslangic icin iyi bir dikis makinesi buldum.Ve kollari sivayip,tamir bekleyen ne varsa hepsini bir elden gecirdim.Aslinda cok begenerek kullandigim yeni kot cantami da www.goznuru.blogcu.com arkadasimizin affina siginarak onun sitesinde bulunan bir modelden esinlenerek yapmis oldum.Kizkardesimin hic kullanmadigi bir kot pantolonunun paca kisimlarini keserek alt kismina dikis gectim ve kemer kismini da renkli merserizeden ordugum kemerle susledim.Cok hos yazlik bir canta elde ettim.Yalniz biraz kucuk geldi sanki bana.Ikinci el bir magazadan aldigim kot sortu keserek yeni bir tane yapacagim en kisa surede.Ilk firsatta resimlerini buraya ekleyecegim.Simdilik aciklamalarla yetiniyorum.Bu yaz orgu yerine dikisle projelerime devam edecegim.

2 comments:

Pratik Anne said...

Gule gule kullan Jale,
Benim de Singer in cok benzer bir modeli var. Keske daha cok kullanmaya vaktim olsa. Simdi baharlik kumas alip birkac birsey dikmek istiyorum kendime. Projelerini bekliyorum.

Jale said...

Selam Pratik anne,
ziyaretin icin tesekkur ederim.Kalp kalbe karsiymis.Seni zaman buldukca takip ediyorum.Dun de bloguna yorum birakmaya calisiyordum.Gonderdigimi zanettim ama maalesef gitmemis.Tekrar deneyeyim.
Aslinda maalesef dikisten pek anlamiyorum.Ama kendimi gelistirmeye calisiyorum.Simdilik soyle basit projelerle basliyorum ise.Umarim baskalari icin de faydali seyler cikaririm.Resimlerini paylasacagim mutlaka.