Tuesday, April 03, 2007

Kot Cantam

Iste size daha once yapimindan az bucuk bahsettigim kot cantam.Hic kullanmadiginiz bir pantolon,sort elinizde kot turu ne varsa atmak yerine kendinize yukaridaki gibi bir canta yapabilirsiniz.Yapimi oldukca basit.Ben kot pantolondan yaptim.Paca kisimlarini kestim ve kotun ust tarafini kullandim.Alt tarafini tersten diktim.Cantanin tutulacak kismini da pantolonun pacalarindan iki adet istedigim uzunlukta kesip cantaya icten diktim.Kemer kismina da tek tigla ordugum seyi gecirdim.Agiz kismina da icten cit cit dikebilirsiniz.Ben hala firsat bulup dikemedim.Oylece kullaniyorum simdilik.

2 comments:

Defne said...

Ne maharetler varmış sizde Jale hanımcığım :). Güle güle kullan! Çok öpüyorum.

Jale said...

Sagol canim,senin kadar olmasa da az bucuk var onu degerlendiriyorum.:)Sizin keklerinizin,pastalarinizin yaninda pek birsey sayilmaz yaptiklarim.